Als moeder moet je ook af en toe je ei kwijt.. naast al je drukke bezigheden zoals het opvoeden van je kids ( & je man ), het huishouden, je baan en het onderhouden van vriendschappen. Soms moet je jezelf gewoon even helemaal laten gaan. En hoe doe je dat? Sommige gaan naar een spa of lezen een boek. Waar ik dol op ben is mee “zingen” ( schreeuwen dus ) met muziek. Als ik dan die ene keer alleen in de auto zit of alleen thuis ben tijdens het stofzuigen, dan draai ik de volume zo hoog dat ik mijn eigen geschreeuw er net niet doorheen hoor en dan ga ik keihard zingen. Zo heerlijk vind ik dat! Dus bij deze mijn ‘Mee “zing” top 20’

Nummer 1 : woooooooooooooooooow half way there oooooooooooohooooooo livin on a prayerrrr!

Bon Jovi – Livin’ On A Prayer

Nummer 2 : It’s like raaaaaaaaaaaaaaaininggggg on your wedding dayyy

Alanis Morissette

Nummer 3 : Neeeeeeeeeeneeeeeneeeeeeeeeeeee

Glennis grace – Afscheid

Nummer 4 : Anouk – Nobody’s wife

Nummer 5 : Bon Jovi – It’s my life

Nummer 6 : Sam smith – Stay with me

Nummer 7 : Gavin DeGraw – Chariot

Nummer 8 : Marco borsato – Je hoeft niet naar huis vannacht

Nummer 9 : Adele – Rolling in the deep

Nummer 10 : Linkin Park ft. Jay Z – Numb/Encore

Nummer 11 : Sheppard – Geronimo

Nummer 12 : Pink – So what

Nummer 13 : Beyonce – Halo

Nummer 14 : Sia – Chandelier

Nummer 15 : Dotan – Home

Nummer 16 : Vanessa Carlton – A thousand miles

Nummer 17: Daniel Powter – Bad day

Nummer 18 : Timberland ft. One republic – Apologize

Nummer 19 : Kane – Rain down on me

Nummer 20 : Kings of leon – Sex on fire

Heb je dit nog nooit gedaan? ik raad het je aan! Ga het meteen proberen! Heerlijk om even alles eruit te gooien. Schaam je niet, het maakt niet uit wat andere mensen denken. 

Is er nog een liedje die er niet tussen staat maar die jij wel altijd keihard mee zingt? Zet hem in de reactie’s!