Ons Leven met Luna!!

Afgelopen weken leek ik wel overuren te draaien. En extra diensten op mijn werk, veel afspraken staan voor Luna en daarnaast de normale dingen doen werd even teveel.
Ik ging door mijn rug 😣.
Pijnstillers en 2 x per week naar de fysio kon er ook nog wel bij in ons toch al drukke schema. Resultaat : een wervel die iets verschoven is en de spieren erom heen hebben een flinke knauw gehad.

Daarnaast werd Luna weer ziek en kreeg ze weer een antibiotica kuur . Na 5 dagen ging het beter en een week na de kuur weer ziek en weer een kuur. Nee dus, we gaan dit anders aanpakken.

Geloof erin of niet maar ik ben van mening dat antibiotica ook de goede cellen in je lijf kapot maken en zeker als je vanaf geboorte af aan iedere dag niks anders hebt gehad. Dus op naar een Homeopaat.

Wij zijn erg van de gezonde voeding, alles voor Luna is biologisch omdat ze geen zout mag( je nieren moeten dit afbreken en dit kost best veel tijd en met 1 nier gaat dat nog moeizamer dus geen zout voor ons kleine dametje) en E-nummers ben ik al helemaal geen fan van dus wie weet kunnen we haar met ondersteuning wat meer weerstand geven.

Natuurlijk hebben we ook gewoon normale en leuke dingen in ons leven met Luna begrijp me niet verkeerd maar op het moment is haar slechte slapen , vastklammen aan mij en daarbij dat ik dus niet mag tillen echt even teveel en ben ik het soms wel eens even zat. Natuurlijk doe ik alles met al mijn liefde maar ook hier speelt de vraag weleens op waarom toch…..ik had dit liever heel anders gewild.
Dit is helaas niet zo dus geef ik mezelf maar weer die schop onder me kont en met wat make-up zie ik er niet uit alsof ik iedere ochtend om 04:15 opsta en tot meestal half 9 s’avonds met Luna bezig ben om s’nachts ook met regelmaat een keer of 2 eruit te gaan😴

Ik kom tijd tekort en op mijn 2 vrije dagen loop ik praktijk in en uit of ben ik continu aan het bellen om afspraken te regelen voor haar. Het medisch dossier opvragen voor de Homeopaat heeft me 2 weken gekost en toen ik alle lijsten binnen had met medicijnen die ze tot nu toe ooit heeft gekregen schrok ik erzelf van……..4 a4tjes vol 😲.
Op dat moment besefte ik weer even hoe heftig het allemaal is geweest en heb ik ook even staan huilen. 2.5 jaar oud en nu al zoveel troep dat kleine lijfje in gekregen.

Over 1.5 week ga ik heerlijk een paar dagen naar Barcelona met Luna en mijn zusje en kan niet wachten om even te genieten van de zon ( niemand die mijn wallen ziet met een zonnebril op 😁)
Op de planning staat sowieso lekker eten, de dierentuin van Barcelona schijnt geweldig te zijn dus die wordt ook bezocht en uiteraard shoppen. Mijn kleine dame heeft al een erg goede smaak en waar kan je beter shoppen als in Barcelona 😃
Ik zal als ik terug ben uit Barcelona jullie vertellen hoe leuk en fijn we het hebben gehad, uiteraard met wat gave vakantie foto’s

Liefs Larissa

