De afgelopen weken hebben we wel 10 bezichtigingen ofzo gehad, dus dat betekend ‘Je huis uit’. Elke keer weer.. Met Sophie er op uit, 9 van de 10 keer ben ik bij mijn ouders gaan zitten die wonen om de hoek. Maar af en toe zijn het ook tijden, om 9.15 ( dan zijn we net wakker ) om 13.00 ( dan moet Sophie naar bed ), om 14.30 ( dan slaapt Sophie nog ). Wat een gedoe zeg! Maaaaaaaaaaaar… Yes! We hebben twee kopers voor ons huis! Naja ze hebben allebei een bod uitgebracht. Veel mooier dan wij hadden verwacht. Heel spannend allemaal. Het was dus de moeite waard. Dan moeten wij natuurlijk op zoek naar een ander plekje. Een nieuw huis betekend ook een nieuwe inrichting. Dus ik ben druk op zoek naar leuke woonwinkels enzovoort. Toen wij in dit huis gingen vond ik het heerlijk om de hele dag online te zoeken wat ik graag wilde. Maar nu… ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor! Sophie staat dan weer aan mijn been te trekken want die heeft ook een beetje aandacht en liefde nodig. Er komt ook weer een kies door dus ze is een beetje huilerig. Dan kan ik niet achter de pc blijven zitten.

Morgen is het koningsdag, wat wordt het lekker weer he? Ben benieuwd.. anders wordt het niet zoveel doen. We waren toch al niet zoveel van plan, even lekker langs wat kraampjes lopen. Altijd gezellig! Voor Sophie er was ging ik altijd de stad in, koningsnacht en koningsdag weer. Soms wel vanaf koningsnacht tot koningsdag in één keer door. Ik moet er nu niet meer aan denken, soms voel ik me al een bejaarde vrouw van 80 terwijl ik pas 24 ben. Gelukkig ben ik niet de enige met dit gevoel. Ik moet trouwens ook eerlijk zeggen met al die aanslagen zit ik toch niet echt lekker in de stad. Dus doe mij maar lekker een rondje in ons dorp. Ik wens iedereen een hele leuke en gezellige koningsdag!

Vorige week zijn wij naar de olmenhorst geweest, mijn ouders hebben Sophie een appelboom cadeau gegeven. We kunnen nog niet plukken maar toch leuk om even te kijken. Helaas hadden wij nog geen nummer gekregen en hebben wij hem dus niet kunnen vinden. Maar het is een erg leuke en mooie plek, zeker een aanrader. We hebben ook even lekker gezeten en thee gedronken, Sophie vond het prachtig en ging weer lekker vies mee naar huis.

