Of jullie mij al moeten opgeven voor het programma ‘ik kan niet stoppen met shoppen’? Het scheelt niet veel hoor! Nee grapje maar welke moeder kan zich nou beheersen met al die leuke kinderkleding? Ik zat weer even rond te neuzen op het internet en toen kwam ik bij de website uit van Hippebeebjes . Misschien kennen jullie het al maar voor de mensen die er nog niet van gehoord hadden wilde ik dit graag even delen. De website is super leuk! Voor moeders hebben zij ook leuke dingen, dus die kan je altijd mee bestellen.

Ook doen ze leuke acties de ene kreeg gratis verzenden en de andere keer een gratis pakje. Nu hadden een mooie actie, als je bestelling nummer 10.000 deed kreeg je de bestelling gratis.

De kleding en de schoenen vind ik super leuk, het match goed bij elkaar. Je kan ook zien hoe het staat want zij gebruiken foto’s van kinderen met de setjes aan. Zo weet je precies wat bij elkaar past en hoe dat staat. Natuurlijk staat het bij je eigen kind altijd anders maar ik vind het heel handig. Sommige dingen zijn wel prijzig voor mama’s die het niet zo breed hebben maar ze hebben heel veel sale items en daar kan je ook goed scoren als je het niet zo breed hebt.

Neem ook een kijkje op hun facebook pagina https://www.facebook.com/hippebeebjes/ voor leuke acties en nieuwe items in het assortiment.

11083834_799563586798252_5615546834202067466_n

