Aangezien ik erg van shoppen hou, ben ik altijd op zoek naar leuke nieuwe winkels en webshops. Uiteindelijk kwam ik op een facebook pagina terecht van een webshop die net begonnen is. Ze zijn begonnen in december 2015 en hebben nu al bijna 7.000 likes op facebook. Dus dan ben ik wel bereid om even verder te kijken. Ze zijn gevestigd in IJmuiden en het is ook mogelijk om daar je spulletjes op te halen op afspraak. Altijd handig want dat is hier niet zover vandaan.

Even rond neuzen op de website, wat een leuke dingen. Niet alleen voor meiden maar ook voor jongens. Daar kijk ik normaal niet naar maar nu zat ik toch wel even te kijken. Wat ik erg leuk vind aan de website is dat de kleding geshowd wordt doormiddel van foto’s van kinderen met de kleding aan. Dan kan je meteen zien hoe het staat. Op de facebook pagina zijn ze ook regelmatig op zoek naar jongens en meisjes van maat 56 tot 110 die model willen staan voor de foto’s. Misschien vinden jullie het leuk om je daar voor op te geven? Ook zetten zij er vaak nieuwe spullen op, je kan er niet alleen kleding kopen maar ook leuke schoenen en andere accessoires.

Kijk eens op hun webshop : http://www.baby-stuff-online.nl

babystuffonline

