10 dingen over mezelf

  1. Ik ben vies van andere. Dus ga mij niet vragen of ik een hapje wil van je vork.  ‘ 2. Ik heb sinds mijn 15de last van hyperventilatie, ik heb het nu wel onder controle maar nog steeds last van. ‘ 3. Ik eet geen suiker omdat ik denk dat ik hier hyperventilatie van krijg ( lang leven met dwang? ) ‘ 4. Verslaafd aan mijn telefoon en tv series kijken. ‘ 5. Ik ben een moeilijke eter, ‘geef mij geen bloemkool, zuurkool of witlof’. ‘ 6. Ik heb een trauma overgehouden aan mijn bevalling, ‘een tweede? Voorlopig dus niet!’. ‘ 7. Ik doe niet aan drank & drugs. ‘ 8. Mijn voeten zijn altijd bevroren. ‘ 9. Ik bemoei me bijna overal mee, ‘waarom? Geen idee, gewoon slechte eigenschap’. ‘ 10.Ik ben lui.

9 dingen die ik leuk vind

  1. Sophie & Michel ‘ 2. kinderkleding ‘ 3. mijn blog ‘ 4. gtst ‘ 5. winkelen ‘ 6. lunchen ‘ 7. mee zingen met de radio ‘ 8. fotografie ‘ 9. uiteten gaan

8 dingen die ik niet leuk vind

  1. kou en regen ‘ 2. hardlopen ‘ 3. pesten ‘ 4. aanslagen ‘ 5. boetes ‘ 6. geen parkeer plek ‘ 7. verzendkosten ‘ 8. vuurwerk

7 tv series die ik graag kijk

  1. pretty little liars ‘ 2. how to get away with murder ‘ 3. once upon a time ‘ 4. scandal ‘ 5. suits ‘ 6. arrow ‘ 7. the last ship

6 lievelingsliedjes van nu

1. justin bieber – love yourself ‘ 2. adele – hello ‘ 3. shawn mendes – stitches ‘ 4. mike posner – i took a pill in ibiza ‘ 5. dotan – let the river in ‘ 6. diggy dex – treur niet

5 plaatsen waar ik nog heen wil

1. new york ‘ 2. malediven ‘ 3. rome ‘ 4. london ‘ 5. dubai

4 plekken waar ik graag kom

1.thuis ‘ 2. bij mijn familie ‘ 3. winkelcentrum ‘ 4. Geitenboerderij

3 fijnste moment van de dag

1. thuis komen ‘ 2. douchen ‘ 3. sophie uit bed halen

2 wensen

1. vrede op aarde, het klinkt heel cliché maar op het moment is iedereen angstig en op zijn hoede voor wat er allemaal gebeurd. konden we maar weer gewoon in rust leven. ‘ 2. dat iedereen in mijn omgeving gelukkig en gezond is. ( ik wens dit eigenlijk gewoon voor iedereen )

1 laatste woord

Ik ben super blij dat ik al zoveel volgers heb die mijn blog willen lezen. Hopelijk vind iedereen het leuk en blijft het boeiend genoeg om te blijven volgen. Ook zou ik het leuk vinden als jullie je eigen ervaringen en misschien wat leuke foto’s over de onderwerpen die ik bespreek te plaatsen onder de blogs. Bedankt voor het lezen weer!

